Het begin van mijn reis!

Nieuwe reis!

Hey hallo =)

Het nieuwe jaar is weer begonnen. voor mij het jaar van het (nog meer) reizen.

veel dingen zijn de afgelopen weken/maanden weer gebeurd. veel nieuwe mensen leren kennen, en weer een stuk dichter bij mezelf gekomen. Ik geniet van de mooie dingen die op mijn pad komen. en ik leer van de minder mooie dingen die op mijn pad zijn gekomen.

Mijn eerste reis voor dit jaar is ook alweer gepland, namelijk Marokko.... wie had dat ooit gedacht dat ik naar Marokko zou gaan haha, het stond ook niet eens op mijn planning. maja niet alles hoeft op een planning te staan. het leukste is om de dingen gewoon op je af te laten komen.
Marokko was echt een spontane actie, wat op mijn pad kwam en ik niet kon weigeren.
morgen vertrek ik voor een klein weekje.. met het vliegtuig heen, en met de auto + boot terug.. eerste keer voor me op een boot. eens kijken hoe me dat gaat bevallen =)
Mijn camera is al ingepakt, ik heb de afgelopen weken weer mijn creative vibes mogen ontwikkelen met een goeie fotograaf naast me die me al het 1 en ander heeft laten zien wat ik met mijn Nikon d70 kan..... de helft van de informatie ben ik weer kwijt =( maar ik ga mijn best doen mooie foto's te maken van de mooie stukken van Marokko.

Sun, here I come!

Het is maar een weekje dat ik wegga, maar toch de moeite waard om op mijn reisblog te zetten.... ons hele leven is tenslotte een reis, waar dan ook =)

Vergeet niet een berichtje achter te laten, altijd leuk om te weten wie mijn reisblog volgt.