Het begin van mijn reis!

Aftellen!

Nog 1 week!

Cool

nog 1 week en dan is het zover..

Thailand here I come. =)

Ik ben de dagen echt al aan het aftellen. en mijn hoofd ben ik de grootste chaos aan het creeëren. wat moet ik nog regelen, wat neem ik wel en niet mee. wat moet ik echt niet vergeten. wie moet ik nog mailen. heb ik alle rekeneningen betaald. neem ik genoeg geld mee! Vaccinaties, Kopieeën paspoort.. enzz..

allemaal vragen, terwijl ik overal al een antwoord op weet en eigenlijk ook al weet dat het allemaal goed komt en dat ik het allemaal goed geregeld heb. en ook precies weet wat ik nog moet kopen voordat mijn tas klaar is.

maar toch blijft het druk in mijn hoofd haha. want ik moet het nu deze week toch echt allemaal gaan kopen en in mijn tas gaan doen.

tussendoor heb ik nog een bruiloft waar ik aan wat dingen ga meehelpen, en mijn oma wat ik ga uithelpen het hele weekend.

dus druk druk druk, maar wel een leuke drukte.

Als ik 23 augustus aan kom in Bangkok zal ik daar een slaapplek gaan zoeken voor 1 nacht, of ik reis meteen door naar Kanchanaburi ( waar ik vrijwilligerswerk ga doen) en overnacht daar. hier ben ik nog niet helemaal over uit.

24 Augustus heb ik nog de hele dag de tijd om uit mijn Jet-lag te komen en de stad in te gaan om kleren te kopen en andere dingen wat ik nog nodig heb. ik wil zo min mogelijk kleren van hier meenemen want daar is het allemaal veel goedkoper.

25 Augustus heb ik afgesproken bij de olifantenopvang, waar ik de rest van de maand zal verblijven om hun te helpen. Ik zal hun voornamelijk gaan helpen met mensen rondleiden in Elephantsworld. (www.elephanstworld.org) maar er gebeuren ook werkzaamheden zoals bananenbomen planten, voedsel plukken voor de olifanten, de olifanten voeden, wassen enz. dus genoeg te doen =)

Ik vind het echt super spannend allemaal en kan niet wachten om te gaan, liefst vetrek ik nu meteen, dan ben ik van de spanning af haha.

Nja dit was het even voor nu. tot de volgende keer!

en wees niet bang om een berichtje achter te laten!

Laughing

Reacties

Reacties

Linde

Geniet van ELK moment !
Laat zo nu en dan iets weten, zodat we wat kunnen volgen en de groeten aan die dikke knuffels !
Have fun !

Kim Gommans

Hoi Mariska,

Via google kwam ik uiteindelijk bij jouw blog uit.
Ik wil graag volgend jaar 2 maanden naar Thailand en ik wil dan ook met dieren werken. Nu ben ik opzoek naar een goede organisatie die mij kan helpen.
Olifanten spreken mij o.a. veel aan. Mag ik vragen bij welke organisatie jij het project heb gevolgd en hoe jij hierbij kwam?
Ik hoop dat je nog het blog leest en reactie geeft :).
Alvast bedankt.

Groetjes Kim Gommans
k.gommans@hotmail.com

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba