Het begin van mijn reis!

Ik kom in de krant! Nog 1 dag voordat ik vertrek ^_^

Goeiemorgeeennn :D

Wat is het toch heerlijk om op te staan! whahaha en ik ben echt geen ochtendmens, maar vandaag heb ik toch minder moeite met opstaan want vandaag is het zo ver!

Ik moet nog wat kleine dingetjes doen en dan vanmiddag ga ik naar Amsterdam vertrekken, zodat ik zeker weet dat ik morgenvroep op tijd op het vliegveld ga zijn

\"Cool\"


Afgelopen zaterdag had ik een barbeque georganiseerd om nog even lekker iedereen gezellig bij elkaar te zien. gezellig was het zeker :-)
En van alle kanten kwamen salades aan. Super lief
<3 mijn familie

Ik besefte ook echt niet dat ik iedereen na die avond een maand niet meer zou gaan zien.
Ik besef het nu eigenlijk nog steeds niet.

Morgen sta ik om deze tijd al op het vliegveld
\"Surprised\"


Zondag is iemand hier geweest en die heeft mijn verhaal opgeschreven over mijn reis en het couchsurfen. Dat verhaal zal 19 juni in de trompetter komen te staan

Ik heb wat kleine souveniertjes gekocht, typisch iets van Nederland, een sleutelhanger met houten klompjes eraan, die ga ik geven aan de mensen bij wie ik ga couchsurfen.
Er reist ook een boek met me mee
\"Laughing\"
die laat ik daar achter op de plek waar ik voel dat die moet zijn.
En er reist een knuffeltje met me mee die ik zelf gemaakt hebt gisteren bij een workshop, die ga ik ook aan iemand geven daar.

Ik heb er echt super veel zin in! en ben er helemaal klaar voor!

Omdat ik weinig tijd zal hebben om op internet te komen en niet altijd internet tot beschikking heb zal ik deze blog het meest bijhouden, dus houd hem in de gaten
\"Cool\"

Je kan je ook aanmelden voor de mailinglist, dan krijg je een mail als ik wat nieuws erop heb gezet.

Dikke knuffel!

Liefs, Mariska

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba