Het begin van mijn reis!

Gewijzigde plannen

Hola!

Nog 10 dagen!!! sow hey, die tijd vliegt.

Maar ik ben er klaar voor. Ik heb alle spullen die ik nodig heb, die hoeven nog maar ingepakt te worden en dan kan ik gaan!
Ik wou dat ik een paar dagen kon overslaan (hoezo ongeduldig)

Mijn plannen zijn ondertussen wel gewijzigd. Want so hey! wat heb ik een veranderingen de afgelopen dagen mee gemaakt ^_^

Als allereerste is mijn wijziging goedgekeurd i.v.m New York. Ik ga dus niet meer naar New York, het heeft me wat centjes gekost, maar als ik had uitgerekend wat ik kwijt was geweest in New York dan is de wijziging zeker de moeite waard. Dus ik heb nu lekker wat meer dagen in Peru, en ik vlieg ook terug vanuit Lima i.p.v Quito! helemaal goed!


Maar nu komt het mooiste :-P

Afgelopen week had ik weer contact met mijn ex (Sebastian, met wie ik dus de vlucht samen geboekt had). Op het eerste moment had ik daar weinig zin in, maar wegens wat prive omstandigheden wou ik hem toch even te woord staan.
3 maanden geleden zijn we uit elkaar gegaan en hij vertelde me in ons skype gesprek wat hij in die 3 maanden tijd gedaan en geleerd heeft. En echt in dat gesprek... het was alsof ik naar een ander persoon keek! hij had een andere energie, een andere uitstraling. Super om te zien!
Er ging vanalles door me heen en het enigste wat ik dacht ; Ik wil jou weer zien!
Een paar dagen daarna hadden we afgesproken en ik ben dus compleet opnieuw verliefd geworden op hem! totaal onverwachts en ongepland. maar zo gebeuren zo\'n dingen meestal ^_^

We hebben besloten om de reis toch samen te gaan doen.
Ik ga zijn familie ontmoeten en hij gaat met mij mee couchsurfen.


11 Juni komen we aan in Quito daar worden we opgehaald door zijn familie (super spannend!)
we zullen daar zo\'n ongeveer 2 weken blijven, en we zullen daar alles op ons af laten komen wat we gaan doen. want de familie wilt ons vanalles laten zien.
Ik weet wel dat ik een jungle in ga, want daar hebben de ouders van S hun boerderij.

S heeft trouwens ook zijn vliegreis gewijzigd zodat hij met mij mee kon couchsurfen.

rond de 24ste gaan we couchsurfen bij een paar mensen in Quito, daarna gaan we door naar Guayaquil (Ecuador) met de bus, daar zullen we 1 of 2 nachten blijven, ligt eraan hoe gezellig het is. Dit ligt langs de kust, dus daar zou ik het Galapogas idee kunnen krijgen, schildpadden! :-D
Daarna gaan we door naar Trujillo, naar het strand Huanchaco, hier is een surf centre! meer hoef ik niet te vertellen toch :-)

En dan uiteindelijk gaan we door naar Lima. Waar we ook hele leuke mensen gaan ontmoeten.

Dit alles doen we met de bus.

We gaan echt zoveel leuke gastvrije mensen ontmoeten. nu zelfs dat mijn plannen gewijzigd zijn blijven ze allemaal stuk voor stuk gastvrij en zo behulpzaam!

Alles is liefde <3

Plannen kunnen natuurlijk tussendoor gewijzigd worden! zoals ik heel duidelijk gemerkt heb de afgelopen week.
En ik sta open voor alle nieuwe positieve ervaringen, we laten alles op ons afkomen.

Zo, laat het nu maar snel 11 juni zijn :-D

Veel liefs, Mariska

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba