Het begin van mijn reis!

Nieuwe info campaign Num chok

Hallo,

Helaas heb ik wat minder goed nieuws over de campaign voor Num chok.
de campagne gaat niet door.
hoe en wat precies weet ik niet, ik ben er zelf al bijna 2 maanden op aan het wachten en had ook het geduld omdat ik weet hoe de 'tijd' in Thailand gaat. en dat EW het druk heeft met vanalles en nog wat.
maar gisteren kreeg ik dan een e-mail dat er geen campagne meer voor Num chok gaat komen.
ze gaan zich nu volledig focussen op de campagne 'campaign unchain'
wat natuurlijk ook een hele mooie campagne is, hier ga ik dan ook aan mee helpen. dus daar horen julie binnenkort wel meer over..


Zelf ben ik nu ook bezig om een eigen stichting op te starten hier in NL

Waarom?

Ik wil gaan reizen en overal waar ik heenga wil ik vrijwilligerswerk gaan doen. zodat ik ook echt wat kan kan betekenen en een stukje liefde achter kan laten op de plaatsen waar ik heenga.
Mensen kunnen mij gaan volgen via mijn stichting en zien welke projecten ik ga doen en op die manier kunnen ze mij sponsoren.
zo kunnen ze precies zien waar hun geld naartoe gaat.

Ik ben hier pas kort allemaal mee begonnen, dus er gaat natuurlijk weer tijd inzitten en het zal daarom ook wel even gaan duren.
maar het idee is er =) *alles op zijn tijd*
En als iemand me kan helpen hoor ik het graag.

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs, Mariska

Reacties

Reacties

griebo natuurwinkel grietje

leuk dat je dit doet, maar loop jezelf niet voorbij, dan kom je beslist jezelf tegen knuffel grietje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba