Het begin van mijn reis!

Mijn laatste dagen

over 6 dagen zit ik weer in NL, ik ben helaas mijn dagen al aan het aftellen. en ik wil er niet aan denken en nog genieten van mijn dagen hier ( en dat doe ik ook zeker weten) maar ik kom er niet onderuit om er niet aan te denken.

dit is mijn laatste weekend in EW, zondag heb ik mijn afscheidsfeest. dan gaan we lekker bbqen met iedereen, ook de mahouts. smorgens ga ik als het doorgaat naar de Erawan waterfalls. en smiddags wil ik graag naar de lokale markt in Kanchanaburi met de mahouts, zodat ik ook eens met hun een paar uurtjes even eruit ben geweest, en dan kan ik ze daar een paar nieuwe slippers kopen :-)

met 1 van de mahouts blijf ik contact houden, dit vind ik erg leuk. en ik hoop dat ik hem in de toekomst kan helpen met zijn school. hij is 15 jaar en wil graag volgend jaar weer naar school gaan, maar dit kan die volgend jaar pas financieren. nu moet hij zoiezo tot volgend jaar wachten omdat het te laat is om je in te schrijven. in de tussentijd heb ik met hem afgesproken dat hij een school gaat zoeken wat Engelse les geeft, zodat hij dat dit jaar kan gaan doen, dit zal he in de toekomst helpen. en ik kan hem dan helpen met de financieen. want wat voor mij in NL weinig geld is ( dan spreek ik over iets van 40 of 50 euro) is voor hem heeel veel geld.

vandaag had ik een dagje vrij van EW samen met Donna, eigenlijk zouden we met Aey en haar man naar de markt in Suphanburi gaan, de honderd jaar markt, maar die was helaas overstroomd. dus zijn we naar een andere markt gegaan. vond er niet zo heel veel aan eigenlijk haha, maar was wel een leuke dag. de eerste markt waar we waren was een floating markt, dus gingen we in een bootje met zijn allen de kraampjes in het water af, erg leuk, maar toen we klaar waren waren de kraampjes buiten het water al allemaal weg, en dit waren eigenlijk de leukste kraampjes. en de 2e markt waar we heen gingen was met heel veel eten. en ik zat al volgegeten haha dus ik was weer blij toen we weer ergens anders heen gingen. daarna zijn we naar een verlaten tempel gereden, dat vond ik echt helemaal geweldig! ik heb alleen maar ' wauw' geroepen. en ik had een weggetje gevonden waarbij we bij een ander afgelegen stuk van de tempel kwamen waar we dus nog meer konden zien. ik was helemaal onder de indruk

Laughing

en als laatste zijn we geindigd in Kanchanaburi op de markt. we blijven vanavond ook weer in een guesthouse slapen en morgen weer naar EW.

dan heb ik zaterdag nog een ' werkdag' op EW.

zondag ga ik dan hopelijk naar the waterfalls en naar die markt, en avonds mijn afscheid.

maandag zal ik nog meelopen op EW, avond's ga ik weer naar de stad en krijg ik mijn tattoo :-) spannend haha. en dinsdag zal ik echt afscheid nemen van EW, savonds reis ik door naar Bangkok. daar heb ik al een slaapplek geregeld bij iemand die ik via EW heb leren kennen. woensdag dagje Bangkok dus en de dag erna vlieg ik smorgens alweer terug naar NL. rond 19uur kom ik aan..

pfffff gaat zo snel allemaal.

Nu nog maar even genieten hier! en nog wat leuke dingen kopen haha

tot snel maar weer!

Reacties

Reacties

grietje bos

wat ben je toch een gevoelige spontane meid, geweldig, van buiten mooi en van binnen mooi.
Ik weet zeker dat je er veel geleerd hebt, en je weg is denk ik niet teneinde wat het buitenland betreft, waar veel cultuur is, zowel mensen dieren als de natuur.
fijne reis terug grietje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba