Het begin van mijn reis!

ik heb jullie hulp nodig voor de campagne van Num chok

Hallo allemaal,

Ik heb jullie hulp nodig. Zoals vele van jullie weten zit ik in Thailand en doe ik vrijwilligerswerk in een olifantenopvang in Kanchanaburi. In de tussentijd heb ik kennis gemaakt met een olifant Num Chok die dringend onze hulp nodig heeft.

Wie is Num chok?

  • - Num chok is een olifant hier in EW, hij is 10 jaar oud en is een mannetje. Je herkent hem aan de 2 rozeachtige vlekken aan de onderkant van zijn oren.

Het verhaal van Num chok:

Num chok is al eens eerder hier in EW geweest, in 2009. Zijn eigenaar had geen papieren van hem dus had hij Num chok illegaal. Hij is toen in EW gebleven, zonder zijn mahout. Na 7 maanden kwam zijn mahout ineens aanwapperen met papieren en mocht hij Num chok helaas weer meenemen.

Nu ongeveer 3 weken geleden is Num chok weer op EW gekomen. Omdat de politie hem had zien bedelen in Bangkok met de mahout.

Zijn gedrag is duidelijk verslechterd. Hij heeft een ketting om zijn poot waar pinnen in zitten zodat die goed luistert naar zijn mahout. Erg pijnlijk dus voor hem. EW wil hem graag kopen zodat hij hier kan blijven waar hij niet meer hoeft te werken en geen pijnlijke pinnen meer in zijn poot hoeft te krijgen.

De kosten voor Num chok zijn 800.000 Baht. Dit is een hoop geld. Maar als we met zijn allen een bijdrage kunnen leveren dan krijgen we dit geld zeker weten bij elkaar.

Ik wil ook graag mijn bijdrage leveren samen met jullie, zodat wij straks met trots kunnen zeggen dat wij van Brunssum, Limburg, Nederland een olifant een vrij leven hebben gegeven.

Ik hoop dat jullie dit samen met mij doen door een donatie te geven op onderstaande gegevens. ik houd jullie tussendoor op de hoogte over Num chok.

Willen jullie bij jullie donaties mijn naam verwerken zodat ik kan zien hoeveel we samen hebben opgehaald.

Liefs, Mariska Houben

http://help.elephantsworld.org/ < website voor donaties en campagnes

http://www.elephantsworld.org/ < website EW

http://www.facebook.com/elephantsworld

Secretariaat:

Stichting Help the Elephant's World ABN AMRO Bank: 43.70.92.283

Acacialaan 58 Iban: NL58ABNA0437092283

9674 AD Winschoten (Netherlands) Bic: ABNANL2A

Mob.tel. +31 (0)653-730867

KvK Groningen 01182015 helpew@elephantsworld.org

Founded 24 March 2010 - Netherlands www.elephantsworld.org

S t i c h t i n g H e l p t h e E l e p h a n t 's W o r l d

Reacties

Reacties

Marleen

Als je thuis en uitgerust bent: Al je vrienden uitnodigen om foto's te komen kijken en je verhaal aan te horen en om gewoon een vette terugkomst party te houden.

Een spaarpot bij de ingang neerzetten en zeggen dat ze hun beurs moet leeghalen voordat ze binnen mogen komen ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba