Het begin van mijn reis!

Dankjullie enzo!

Dankje voor jullie reacties, vind ik leuk om te lezen hier. brengt me toch soms een beetje terug.al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik NL totaal niet mis op het moment..

Tongue out

ik vond het wel vreemd gisteren om niet op de verjaardag bij mijn vader te zijn. en niet met de familie samen te zijn.

maar dit zal in de toekomst wel vaker gebeuren i.v.m mijn reisplannen, dus kan ik alvast eraan wennen

Cool
en mijn familie ook.

vandaag ben ik wat computerwerk aan het verrichten met Agnes, voor een campagne voor 2 olifanten die ze willen kopen om hun een goed leven te kunnen bieden hier in EW. dus erg belangrijk om te doen.

voor 1 olifant betaal je rond de 70000/ 90000 Baht. dus dat is erg veel geld. en met de campagne die we gaan maken nu hopen we dat we donaties krijgen van grote bedrijven zodat we de olifanten kunnen kopen. het gaat om een baby olifant wat medische hulp nodig heeft omdat die te vroeg bij zijn moeder is weggehaald. en om een volwassen olifant wat slecht behandeld word ( zoals vele andere hier in Thailand)

ze behoren nu tot een Mahout, en de olifanten worden gebruikt om te bedelen op straat. hier krijgen de mahouts ontzettend veel geld voor. helaas zijn deze dingen niet helemaal illegaal in Thailand. maar als we ze overkopen van hun zijn hun blij met het geld. en wij hebben weer een olifant kunnen helpen.

ik hoop dat de regels in Thailand in de toekomst veranderen zodat het werken met olifanten illegaal word.

now let's get to work!

Laughing

en daarna, olifanten-bad!!

Liefs, Mariska

Reacties

Reacties

Pap

Ja meid we hebben je gemist.maar als je terug bent hebben we weer feest ha ha.tot gauw.Gr. Pap,francien

Scott

Hey chick, fijn dat u zo naar u zin heeft.
Ben heel benieuwd naar al u verhalen&foto's.
Zet alvast een drankje koud, kunt u hem komen nuttigen als u weer uitgerust en in +31 bent.
xx

gaby

hey miep,

echt geweldig om al die verhalen en foto's van je te zien. Geniet ervan en we zien ons snel weer. Mis je :( xxxxx

Zoë

Ha nichtje! Ik straal helemaal en heb een dikke glimlach op me gezicht als ik je berichten lees. Wat geweldig om het allemaal mee te maken, ik gun het je ook ECHT! Ik voel me helemaal trots op je :D. Hoe is t verder met je? kan ik je trouwens wel bellen? Let me know dan bel ik je zodra dat kan. Ik wens je het allerbeste daar en heel veel plezier! Dikke kus en knuffel van je nichtje Zoef.
P.s mis je toch wel hoor...
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba