Het begin van mijn reis!

weekend van 27 en 28 Augustus

Vandaag alweer 4 september,

ik zit al bijna 2 weken in Thailand, gaat zo snel.

ik heb het echt helemaal naar mijn zin hier. ik wou jullie nog even vertellen over vorig weekend. jullie hebben vast en zeker mijn Thaise outfit bij de foto's gezien =)

dat weekend ben ik met Aey mee geweest. ze nodigde me uit om te feesten, nou daar zeg ik geen nee tegen =) en daarna begon ze over een Thais feest. Als snel daarna begreep ik dat dit een heel traditioneel feest is en dat het heel speciaal is dat ik mee mocht.

dus na de dag in Elephantsworld zijn we met de toeristen samen mee terug gegaan naar de stad. ons vervoer was een open pick-up truck. en onderweg begon het keihard te regenen, het was ook nog druk op de weg omdat er 1 of ander concert ergens was. dus we hebben echt dik half uur gereden, we waren echt zeiknat met zijn allen haha. gelukkig is het niet koud hier dus dan is het niet zo erg. maar ik had geen schone kleren bij me.

eenmaal aangekomen heeft Aey me mee genomen (op de scooter nog steeds in de regen) naar haar vrienden, dat waren ' ladyboys' daar werd ik in de make-up gezet, mijn haard werd gefohnd en mooi gemaakt. en ik kreeg een thaise jurk aan. en als laatste kreeg ik ook nog eens mega-hoge hakken aan. toen naar het feest gereden.

Nou, ik werd me toch aangekeken daar haha, ik was echt een attractie voor die mensen, en Aey liep maar steeds met me aan de hand weg van; ze is van mij haha. echt zo grappig.

het was echt een super leuke ervaring, maar een heel saai feest. we zaten daar aan een tafel met eten te kijken naar een paar mensen die wat optredens deden. ik was erg blij toen we weer gingen/

daarna omgekleed en naar een discotheek gegaan ' Glitzy' waar een bandje optreedde. daar heb we de avond goed afgesloten. ik ben bij haar schoonouders blijven slapen, erg gastvriendelijk.

de dag erna moesten we eigenlijk samen weer bij EW zijn, maar toen we net op het punt stonden om te vetrekken werden we gebeld dat er geen toeristen kwamen. dus hadden we vrij =)

dus zijn we lekker de stad in geweest, ze heeft me een markt laten zien en we zijn bij River kwai bridge geweest. daarna zijn we naar haar moeder geweest, die woont een dik uur van de stad. Aey heeft een baby van 8 maanden, die woont bij haar moeder. omdat Aey en haar man in een verbouwing zitten en veel aan het werk zijn nu om de verbouwing van hun woning te kunnen betalen. het was erg leuk om haar familie te zien. daar zijn we die nacht blijven slapen. ik ben deze dag erg misselijk geweest, dat was minder. ik merk dat mijn lichaam heel erg moeten wennen aan alles hier.

zo dat was afgelopen weekend, nu naar het volgende verhaal =)

Liefs, Mariska

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba