Het begin van mijn reis!

Thailand!!

Halloooooo Allemaal..!! :-)

Ik zit in Thailand!

sorry voor de late reactie. Ik heb in die paar dagen tijd zoveel gedaan, gezien, mee gemaakt. en helaas nog niet volledig internet ter beschikking gehad. maar nu heb ik even tijd :-)

het is hier nu 11.30. en echt super warm! maar wel heel anders warm dan in NL. mijn tijdknop is helemaal anders. totaal geen tijd besef hier. ik lag gisteren al om 20uur te slapen. het was al zo ontzettend donker hier dat ik totaal geen idee had dat het pas 20uur was. en om 6uur komt de zon op. ook super mooi om te zien.

ik heb al zoveel prikkels binnen gehad, dat ik even alles moet verwerken haha

Cool

oke, even vanaf het begin.

de 23ste aangekomen in Bangkok, taxi gepakt naar Khoa Sung(als ik het goed geschreven heb) daar had ik met Nicole en Diana afgesproken, hun hadden daar een hotel geboekt voor ons 3en. dat was echt super fijn voor mij. meteen lekker gedoucht daar.

daarna een drankje gedronken, nog een Nederlandse leren kennen, Evelien. ik ben alleen even de straat gaan verkennen, dat stond vol met kraampjes met eten en kleren. echt zo'n leuke dingen voor mss 100 baht. dat is mss 2,50 euro! alles is zo goedkoop hier.

we zijn de avond geeindigdin een super leuke bar, met een zanger en zijn gitaar. super liedjes wat die zong. heeft echt mijn avond helemaal compleet gemaakt!

de dag erna zijn we met een tuk tuk door Bangkok gegaan, ook super om te doen. dat ding dat rijd haha, en het verkeer! pfff niet normaal. de man van de tuk tuk nam ons naar de plekken wat wij wilden, maar vroeg ons ook om bij andere plekken te stoppen, op die plekken, als wij daar 10 min rondlopen of wat kopen daar krijgt hij benzine voor of iets anders. dus hier gingen we mee akkoord voor hem! maar daarna hadden we er ook wel genoeg van. ( we hadden een prijs afgesproken voor de hele dag met de tuk tuk voor 30Baht) we waren hem aan het einde van de dag kwijt geraakt haha. toen we bij een slapend boeddha beeld wouden gaan kijken. hij zou wachten maar we vonden hem niet meer. dus we waren uiteindelijk 15Baht kwijt om terug te komen met een nieuwe tuk tuk.

rond 17uur afscheid genomen, en met een taxi naar het busstation laten brengen. en daar de bus gepakt naar Kanchanaburi. dik 2 uur rijden. taxi 130 Baht. de bus 100 Baht.

uiteindelijk aangekomen in VN Guesthouse in Kanchanaburi rond 21:45uur. super lekker gegeten daar. en super mooie omgeving, vriendelijk mensen. daar nog half uurtje rond gelopen om te pinnen ( pinnen gaat hier super makkelijk, maar kost wel 150 Baht per transactie) toen ik langs een bar liep werd ik daar hartelijk verwelkomt, en kreeg ik een drankje en waterpijp in de handen geduwd haha. daar waren nog mensen uit Canada, China en van Thailand zelf. Je leert zo makkelijk mensen hier kennen.

ik was blij dat ik uiteindelijk lekker ging slapen.

de dag erna om 9uurwerd ikopgehaald en naar Elephants World gebracht. (half uurtje rijden)

Lees verder in een nieuw blog!

Liefs Mariska

Reacties

Reacties

Wendy Thijssen

Super, om je verhaal te lezen en ik ga het zeker volgen hier.
Bizar is dat he als je opeens ziet dat het zo voeg donker is. Wij hadden dat de eerste avond op Bali. We gaan douchen komen van de badkamer kleden ons aan en kijken naar buiten en het was gewoon donker! Alsof in 1 keer het licht uitgaat.

Ik wens je heeeeel veel plezier en een leuke ervaring!

XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba