Het begin van mijn reis!

Ik ben er klaar voor!!

Vandaag is het zover!

over 7uurtjes zit ik in het vliegtuig naar Thailand. Ik ben er helemaal klaar voor.

ben nu nog even mijn tas netjes aan het inpakken, kamer nog even mooi achter laten de laatste was nog even wassen. en daarna even mijn lijst checken of ik niks vergeten ben

Cool

Ik ben echt zoooo nerveus, 12uur lang vliegen dadelijk met een overstap van 6uur lang in Dubai. het langste wat ik gevlogen heb is 2,5 uur. Ik ben echt benieuwd hoe mijn lichaam erop gaat reageren. daar komen we snel genoeg achter

Wink

morgen de 23ste rond 19uur zal ik aankomen in Bangkok. ben eens benieuwd of ik in een Jet-lag kom, weet ik ook gelijk hoe dat aanvoelt. en dan kan ik meteen de melatonine tabletjes proberen voor te slapen.

In Bangkok heb ik met 2 dames afgesproken wat ook gaan rondtrekken in Thailand, daar gaan we samen een slaapplek zoeken en er een gezellige eerste avond van maken en drinken op onze vrijheid! haha.

de dag erna reis ik door naar Kanchanaburi waar ik de 25ste heb ik afgesproken bij de olifantenopvang.

spannend, spannend, spannend. volgens mij weet ik niet wat me allemaal gaat overkomen straks.

Ik ga weer verder met inpakken!

Liefs, Mariska

Reacties

Reacties

Wilco Hanssen

Heeeeeeeeelllll veel plezier! ben benieuwd naar alle verhalen straks!!!

xxx wilco

Je vader

Hallo meid hoe is die daar?laat eens wat van je horen.Gr. Pap en Francien.

je chick

Wijfie begin me zorgen te maken ben je goed aangekomen? Ik denk aan je laat svp iets horen hvj x x x x x x

Miriam

DAg Mariska, geniet er lekker van!
Liefs Miriam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba